petek, 3. marec 2017

Pobarvanka za odrasle na mavcu - ideja, kako porisati mavec na zlomljeni roki ali nogi


 Mami si je pred kratkim zlomila roko. Ja, en napačen gib in nesreča je tu. Nič ne moremo, 6 tednov bolniške, privajanje na vsakdanja opravila z eno roko, ki so se iz osnovnih in samoumevnih spremenila v pravi izziv. Ko se je mavca malo navadila, se je začela poigravati z idejo, da bi ga porisala, tako kot to počnejo - vsi. :) Zamisel je bila le hipna in odločila se je, da želi raje kar lep, bel rokav kot ves počečkan in sčasoma seveda tudi vedno bolj umazan.

Ni se dala niti, ko sem jo nagovarjala, da ji na mavec narišem cvetlični vzorec. Te vzorce namreč zelo rada rišem, saj sem jih narisala okoli 30 tudi za svojo prvo avtorsko pobarvanko za odrasle Happy Thoughts. Ste že slišali za pobarvanke za odrasle? Gre za hit, ki je k nam kajpak prišel iz Amerike in je zasvojil staro in mlado. Tako kot smo v otroštvu barvali pobarvanke z otroškimi motivi, zdaj lahko kupimo pobarvanko za odrasle, ki pa ima enake učinke kot otroške na otroke - sproščanje.

To sem opazila pri hčerki, ki bo kmalu stara 3 leta in pri ustvarjanju se ji prav spremenita pogled in izraz na obrazu. Enako se zgodi pri barvanju pobarvank in zadnjič se ji je med barvanjem pridružil še mož in tako padel notri, da je nadaljeval še, ko se je hčerka že naveličala! :) Potem veste, kako nas lahko zasvojijo, v pozitivnem smislu seveda! ;)
 
No, proti koncu "mavčnega obdobja" sem mami le prepričala, da mi je dovolila porisati mavec. Narisala sem ji cvetlični vzorec, nekakšen šopek, sestavljen iz različnih cvetov po trenutnem navdihu.
 
 
Mami je bila navdušena! Takoj se je lotila barvanja svoje pobarvanke za odrasle. Ker je desničarka, polomljeno pa je imela levo roko, je imela pobarvanko ves čas na dosegu roke, zdrave roke. :)
 
 


 


Vsakodnevne situacije znajo biti na čase stresne, ane? Vem, in obstaja mnogo načinov za premagovanje stresa. Nekateri telovadite ali celo tečete. To ni zame, grem pa rada na sprehod in hitro hodim. Tudi joga, meditacija in podobne tehnike so super! Med njimi dosežemo globoko sprostitev in tak učinek naj bi imelo tudi barvanje pobarvank. Noro, ane!? Res padeš notri, haha, čeprav si ne bi mislil oz. bi pričakoval, da se tako pač zamotijo samo otroci. Opazujte kakšnega malčka med ustvarjalnim procesom, kako se mu spremeni mimika obraza, kako osredotoči pogled, ki postane prav študiozen. A takrat otrok nori? Ne, povsem se umiri! Enako se zgodi tudi z odraslimi.
Še več vzorcev cvetja, kot sem jih uporabila tudi za okrasitev maminega mavca, vsebuje moja prva pobarvanka za odrasle z naslovom Happy Thoughts, v kateri je 30 pobarvank. Vsako sestavlja ročno napisana pozitivna misel in unikaten, ročno narisan cvetlični vzorec. Na voljo je tukaj. Izbirate lahko med tiskano verzijo ali pa kupite .pdf datoteko in si pobarvanko enostavno natisnete doma. 😉

V nastajanju je že moja druga avtorska pobarvanka za odrasle in komaj čakam, da bo tudi ta na voljo. Do takrat pa uživajte v sprostitvi, ki vas bo v spominih ponesla v otroške dni. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)