sobota, 20. oktober 2012

Spet cakepopsi / Cakepops again





Prve cakepopse (tiste od zadnjič) sem nesla Manci za pokušino. In ker je bila navdušena, je to povedala sestri, ki si jih je zaželela za prijateljičin baby shower. Ker bo fantek, sem seveda želela narediti nekaj v modri barvi, ki pa je ni tako lahko dobiti. Niti kupiti v hipermarketu. Preiskala sem ogromno forumov in spletnih strani in ugotovila, da ravno modre barve ni tako enostavno pripraviti doma, kupljena pa ima mnogo zdravju škodljivih sestavin. Nazadnje sem se odločila za rjave in bele cakepopse, za kar sem uporabila navadno čokolado brez kakšnih dodatkov. V rjavih se skriva svetel biskvit, ki ima na sredini kroglico temnega biskvita, v belem pa je temen biskvit s svetlo kroglico.

Nastali so tile cakepopsi, ki so veselo pisani in okrašeni z zelenim ali modrim trakcem. Izdelala sem še podstavek  iz stiroporja in ga pobarvala turkizno, oblepila pa sem ga z vzorčastim lepilnim trakom Kamoi. Happy baby shower!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)