torek, 23. oktober 2012

Domače začimbe / Domestic spices

Zelo rada uporabljam začimbe. Moje najljubše so origano, kari in cimet.



Gojim jih v lončkih na okenski polici v kuhinji. Zdi se mi zelo uporabno, da imam med kuhanjem dobesedno pri roki sveže začimbe. Ta vikend sem si naredila nekaj zaloge za pozimi. Res samo nekaj, ker moraš imeti veliko količino sveže začimbe, da je suhe za en majhen kozarček.



Grmiček sem oskubila in listke razporedila po pekaču.


Položila sem ga v ogreto pečico in slučajno ugotovila, kaj sem lani naredila narobe, da se začimbe nikakor niso hotele dobro posušiti in zdrobiti, ampak so se kar svaljkale med prsti - pustila sem priprta vrata pečice! :)


Posušene listke sem le pomela med prsti in tokrat so se res lepo drobili. 


I love using spices and herbs. My favourite are oregano, curry and cinammon. I grow some herbs in flower pots on the shelf in my kitchen. That's very applied.

Last year I had some troubles drying the herbs, but this weekend I succed! All I had to do was to leave the door of the oven slightly open. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)