četrtek, 2. februar 2017

2 v 1: ideja za izlet in obisk poročnega sejma na Bledu

Ker vem, da je tukaj tudi veliko bodočih nevest ali tašč ali poročnih prič, bi vam rada povedala, na kaj se pripravljam te dni (in zato Kuhartnica malo počiva - kar pa ne pomeni, da se pri nas nič ne dogaja, hehe, dopoldne ustvarjam, snujem, načrtujem, premišljujem, režem, lepim, šivam, slikam, preverjam, odgovarjam na maile, pakiram ... popoldne pa mi pri vsem tem pomagata tudi Ema in Bojan, vmes pa seveda še skuhamo in pojemo, se igramo, pojemo, slikamo, barvamo, pospravljamo pa res samo nujne stvari in imamo bombo v stanovanju :)).

Torej, pripravljam se na sodelovanje na poročnem sejmu na Bledu, ki bo v soboto, 4. 2., potekal v hotelu Astoria od 10.00 do 19.00. 



Ko sem bila pred nekaj dnevi tam, sem pozabila pokukat k jezeru, da bi videla, ali res tudi ta zmrzuje. Tako lahko to pridete preverit sami, s seboj pa seveda vzemite družino in si privoščite izlet na Bled, ki je - vsaj zame - enostavno čudovit v prav vsakem letnem času in vremenu. Po sprehodu ob jezeru, opazovanju rac in labodov ter sladkanju s kremšnito se sprehodite še do hotela Astoria, kjer bo drugič zapored potekal poročni sejem. Vstopnine ni, predstavilo pa se nas bo več kot 20 ponudnikov različnih poročnih storitev. 

Tudi sama sem se poročila na Bledu, ker me nanj veže ogromno lepih spominov. Vse, ki se nameravate poročiti na tem krasnem koščku naše zemljice, le imejte v mislih, da je Bled popularna turistična in poročna točka, zato se lahko zgodi, da bo izbrana lokacija zasedena in zato ni odveč priti na ogled in si prostor kar rezervirati. ;)

Za več informacij pa kliknite na hotel Astoria ali njihovo FB stran.

A se vidimo? :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)