četrtek, 22. december 2016

Vodič s 3 predlogi za unikatno zavita novoletna darila: prešit darilni papir

Danes je na vrsti še zadnji, tretji del vodiča s tremi predlogi za unikatno zavita novoletna darila. Tokrat predstavljam, kako izdelamo prešit darilni papir. To je zelo zabaven postopek, pri katerem končnega izgleda ne moremo čisto natančno načrtovati, saj nastaja sproti po naključju. Za postopek uporabimo šivalni stroj, v katerega namesto kosa blaga potisnemo kos papirja, v katerega bomo zavili darilo. Potem pa zaženemo mašino in papir zasučemo, še preden dosežemo rob papirja. Šivalni stroj šive dela dokaj hitro, zato bo izdelek končan en, dva, tri, mi pa moramo biti pri tem odzivni, saj nam sicer lahko papir hitro pobegne izpod šivanke. Tudi če se to zgodi, ni nič hudega, ga pač obrnemo tako, da spet lahko šivamo in delamo naprej. ;)

Svetujem, da ne odrežete prevelikih kosov papirja, saj jih boste težko spravili v stroj, vmes pa se bodo tudi mečkali. To sicer ni nič takega, lahko bi papir celo namenoma zmečkali in potem spet poravnali. Zakaj pa ne? :)

V prejšnjih dneh sem objavila tudi prvi in drugi del vodiča za unikatno zavita darila, ki si ju lahko pogledate tukaj in tukaj. Če ju niste prebrali, bi vam rada pojasnila, zakaj sem vodič sploh pripravila. Seveda zato, ker se vsi pripravljamo na praznike, h katerim sodijo tudi darila, to je res. A globlji pomen je v moji ljubezni do ustvarjanja na tak in drugačen način in to je eden izmed njih. Z ustvarjanjem je povezano tudi moje delo - stiliranje unikatnih porok, na katerih ženin in nevesta povesta svojo ljubezensko zgodbo.

Zdaj pa k vodiču za PREŠIT DARILNI PAPIR:





Želim vam prijetno ustvarjanje in naj bo zavijanje daril zabavno opravilo, predvsem pa naj bo v njih tisto, kar bo obdarjence razveselilo in jim srce napolnilo s hvaležnostjo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)