ponedeljek, 17. junij 2013

Poroka: umetniška grafika - posebno poročno darilo za svate / Wedding: graphics - a special wedding gift for the wedding guests

Pred nekaj leti sem izdelala grafiko, ki prikazuje dva zaljubljenca - mene in fanta. Naslovila sem jo Midva. Zaradi tematike bo ravno pravšnje darilo za svate.
Izdelala sem novo, manjšo matrico in naredila 37 odtisov.

A few years ago I made a graphics, which represented two lovers - me and my boyfriend. I named it Us. It's going to be the right gift for the wedding guests.
For this occasion I made new, smaller matrix and printed 37 prints.

izrezovanje motiva / cutting the drawing

priprava papirja za tiskanje / preparing the paper for printing

priprava barve za tiskanje / preparing the printer's ink

odtiskovanje z metodo "žličkanja" / printing with a spoon

sušenje grafičnih listov / drying the graphics

uokvirjene grafike / framed graphics
grafika krasi polico v dnevni sobi / a book shelf in out living room is decorated by our wedding graphics

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)