petek, 8. avgust 2014

Hitra sladica brez peke

Sem ljubiteljica kuharskih oddaj, še posebej rada sem gledala Barefoot Contesso, dokler smo imeli program Food Network, zdaj pa na 24 Kitchen gledam Rudolfovo pekarno, včasih pa tudi Jaimeja Oliverja, ki v pol ure pripravi slastne obroke. Vedno znova se sprašujem, kako hudiča. No, če nisi preveč natančen in uporabiš kupljeno, baje da že oprano solato in ne tisto z vrta, ki jo moraš še prebrati in očistiti, mogoče že gre nekako. Aja, pa če šteješ samo čas, ki ga potrebuješ, da stvari "zmečeš skupaj", brez kakršnihkoli priprav, tehtanj, lupljenja, pranja itd. Pa obiske raje povabim v pospravljeno kuhinjo kot v tako, v kateri je očitno, da sem v zadnjem hipu skušala nekaj zimprovizirati.

No, kakorkoli, čeprav rada pečem, me včasih zamika, da pripravim malo drugačno sladico. Taka je bila tudi tale na fotografiji.
Na dno kozarcev sem dala nekaj žlic malinovega pudinga, čez nadrobljene piškote, stepeno sladko smetano in narezane sladkane jagode. Piškoti so se prav prijetno napojili s sokom in okusom jagod. Ker sem itak nepoboljšljivi čokoholik, sem morala čez vse skupaj posuti še koščke čokolade.

3 komentarji:

  1. Tole izgleda zelo slastno! Moram enkrat sprobati, kombinacija; piškoti, čokolada, smetana in sadje..kaj češ boljšega:) Hvala za idejo!

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! :)
    Gotovo bo hčerka z veseljem sodelovala pri pripravi, ane? :)

    OdgovoriIzbriši
  3. U ja to pa gotovo:) Jesti zaradi suma na alergijo na mleko žal ne bo mogla, bom pa zanjo malo priredila, da ji bo prav tako (upam) všeč. Ta originalna verzija pa bo sicer gotovo vsakemu super:) Kakorkoli, uživala bo v sestavljanju, že kar vidim:)

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)