nedelja, 3. avgust 2014

Ježek

Z Emo in Bojanom smo se odpravili do bližnjega jezera, do katerega vodi tudi urejena pot skozi gozdiček. Potko smo prehodili že večkat in ob različnih delih dneva, pa smo do zdaj opazili le kakšnega ptička, ribe, ki se mečejo iz vode sredi jezera, in pse sprehajalcev. Med zadnjim obiskom jezera pa sem nenadoma tik ob poti zagledala ježa! Bil je malo večji mladič, ki se je verjetno moral ravno ločiti od mame. Bila sem tako navdušena, da sem začela potiho vzklikati in klicati Bojana, ki je potiskal voziček, jaz pa sem bila nekaj metrov naprej s fotoaparatom v rokah. Kljub temu nisem bila sposobna fotografirati! Pa ne zato, ker bi prvič videla ježa, ampak ker sem bila tako presenečena pa ker je bil tako majhen pa ker je bil tako lušten pa ker me take male živalce enostavno povsem očarajo! Enako s mi je zgodilo lani v Kanadi, ko se je iznenada pojavil chipmunk. Tega sem pa res videla prvič. Bil je res tako luštna mala stvarca in čisto podoben tistim iz risanke! :) No, pri ježu sem se hitro skulirala in ga fotografirala in celo posnela, fotografija chipmunka je pa samo dokaz, da so res urni. :)




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)