petek, 29. avgust 2014

Pogled v nebo med velikani / A look in the sky between giants

Lani sem bila prvič v življenju na drugi strani Atlantskega oceana. Obiskala sem ZDA in Kanado. Največ časa sem preživela v Torontu, natančneje v Mississaugi, nekaj dni sem bila v glavnem kanadskem mestu Ottawi, vmes pa sem za konec tedna poletela v New York. 
Od vseh velikih mest in manjših krajev me je najbolj očarala Ottawa, ki sprva sploh ni bila načrtovan del počitnic. V vsakem mestu sem videla kaj zanimivega, nenavadnega, očarljivega ali takega, kar te preseneti, navdihne, skratka pusti vtis.
Vsako mesto je bilo samosvojo, v vseh pa sem našla nekaj, kar jim je skupno - stavbe.











 


Kaj pa tebe prevzame v velikih mestih?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)