ponedeljek, 23. maj 2016

Kinetični pesek: kupljen in domač




DOMAČI KINETIČNI PESEK

Seveda sem se najprej zaprašila v domačo izdelavo kinetičnega peska, ane. :) Na internetu je kar nekaj receptov in med vsemi sem izbrala tegale, le da sem ga prepolovila. Kot boste videli, še dobro. :)

Izbrala sem plastično posodo s pokrovom (od sladoleda) in vanjo stresla pesek. Uporabila sem kar tistega iz peskovnika. Dodala sem škrob in premešala obe sestavini.


Detergent sem zmešala z vodo in ju postopno zlila v pesek ter mešala. Da domači kinetični pesek ne bi splesnel, sem dodala nekaj kapljic eteričnega olja čajevca.


Potem sem mešanico zgnetla z rokami.

 
Domač kinetični pesek sem shranila v posodi in čakala na primeren trenutek, da bi ga ponudila Emi za igro. Ker sva imeli polno drugih zanimivih dejavnosti, je minil kakšen teden, preden sem ga spet odprla. No, in ko sem ga, sem na površini opazila tanek sloj finih nitk plesni. :( Kljub eteričnemu olju čajevca je kinetični pesek začel plesneti. Mogoče je bil vzrok v tem, da sem uporabila pesek iz peskovnika, s katerim smo se že igrali, torej so bili v njem najverjetneje delci umazanije, iz katerih se je na toplem razvila plesen. Eh ja. :/


 KUPLJENI KINETIČNI PESEK

Ideje o kinetičnem pesku zaradi neuspešnega poskusa z domačo izvedbo nisem opustila. ;) Sem pa zaključila z domačimi poskusi in kinetični pesek naročila. S tem smo bili pa zadovoljni prav vsi! :) Še mene je čisto premamilo, ko sem s prsti začela bresti po pesku. Prav sproščujoče. :)


Ema v igri s kinetičnim peskom zelo uživa! Vedno pripraviva prostor za igranje: majhno mizico postaviva na sredino prostora, običajno dnevne sobe, prineseva pručko in stolček, na sredino mize položiva posodo s peskom in pripomočki za igro. Tokrat sva uporabili kovinske in plastične žličke in posodice ter modelčke za igro v peskovniku. 


 Še mene je nalaganje peska z žličko v posodice čisto prevzelo!



Zanimiva lastnost kinetičnega peska je, da drži obliko, dokler se ga ne dotaknemo - potem pa se nežno ugrezne. Rahlo spominja na igro z mokro mivko, a ni povsem tako. Zabavno je delati luknjice vanj s prsti.




Med igro seveda nekaj peska pade tudi na tla. A to ni nikakršna tragedija, ker ga enostavno pometemo (lahko kar s prsti :)) na kupček, primemo in dvignemo. Drobce, ki vseeno na koncu igranja s kinetičnim peskom ostanejo na tleh, pometemo z metlo in zavržemo, ker se tako na smetišnici nabere še kaj drugega kot le pesek.

Po uporabi je treba kinetični pesek dobro zapreti v posodo, kjer bo počakal na naslednjo rundo sproščujoče in zabavne igre.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)