nedelja, 21. junij 2015

Prvi recept na Oblizniprste.si - slastna pisana priloga iz bučk in rdeče paprike

Zelo sem vesela, ker sem objavila svoj prvi recept na spletni strani za ljubitelje kuhanja in dobre hrane Oblizniprste.si. Čeprav največ časa v kuhinji posvetim pripravi zdravih obrokov za mojo malo navihanko, seveda vsak dan kuham tudi za naju z Bojanom, zato tudi na tem področju kdaj nastane kakšna jed, ki je vredna fotografiranja in zdaj tudi objave.

Za prvo objavo sem izbrala slastno pisano prilogo iz bučk in rdeče paprike, ki je enostavna, a res zelo okusna. Lahko jo pripravimo na žaru, ko smo na pikniku, ob deževnih poletnih dneh pa jo pripravimo kot vso ostalo hrano - kar v domači kuhinji.


Recept je v sliki in besedi objavljen na omenjeni strani. Vabljeni k prebiranju in preizkušanju okusnih receptov! ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)