sobota, 20. junij 2015

Malinova skutka

Zadnjič sva z obiska pri Eminem prijatelju Alekseju odšli s takole radodarno napolnjeno banjico od sladoleda. Po mili volji se je Ema na njihovem sadnem vrtu najedla ribeza, malin in višenj. Kar oči so se ji svetile! Jaz sem pa tudi vedno znova vesela, ker tako rada je sadje, sploh rdeče ji gre res v slast.


Večino vsebine zgornje banjice je pojedla kar tako, nekaj sadja pa sem ji pripravila za zajtrk. Ponudila sem ji ga v malinovi skutki.


Sestavine:
 3 žlice skute
1 žlica kisle smetane
maline

Zmešamo skuto in kislo smetano.
V belo zmes damo nekaj malin in znova premešamo. Ostanejo naj večji in manjši deli malin, krema pa se obarva rožnato.
S kremo napolnimo kozarec in na vrh damo še kakšno malino.

Nekaj malin sem ji dala na krožniček, s katerega jih je lahko nabadala na vilico in mimogrede še malo povadila hranjenje s priborom.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)