nedelja, 28. junij 2015

Mlečni ovseni kosmiči s sadjem

Ovsene kosmiče sem si večkrat kupila in z njimi imela velike načrte. Večinoma so se vsi končali bolj klavrno, ker mi nikakor niso šli v slast. Da bi jih le pojedla, ker sem jih že kupila ali ker naj bi bili zdravi in koristni, sem si jih tlačila v jogurte s sadjem in jih skušala zakamuflirati z misliji, ki sem jih imela rada. Vseeno so se mi po vsaki zaužiti žlici valjali po ustih.

Čez čas sem našla recept, ki je vključeval tudi ovsene kosmiče. Treba jih je bilo namočiti v vodo in uporabiti zmehčane. Ha, to je pa čisto druga zgodba! Od takrat naprej jih raje jem, še vedno pa niso na vrhu lestvice mojih najljubših.

Na tak način jih zdaj pripravljam tudi Emi: čez noč jih namakam v vodi, zjutraj pa jih samo odcedim in vmešam med sadje ali še prej pokuham v mleku.



Sestavine:
½ skodelice ovsenih kosmičev
1 skodelica mleka*
1 banane
1 hruška

Ovsene kosmiče čez noč namakamo v vodi.
 Vodo odlijemo in nalijemo novo.
Kosmiče kuhamo 10 minut in mešamo ter po potrebi dolijemo več vode.
 Primešamo materino, adaptirano ali nehomogenizirano kravje mleko (po lastni presoji in odločitvi).
Dodamo pretlačeno banano in naribano hruško.

Po želji lahko kosmiče skuhamo tudi v mleku (nehomogeniziranem kravjem mleku, materinega in adaptiranega pa raje ne prekuhajmo, da ohrani čimveč koristnih snovi).

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)