torek, 30. junij 2015

Arboretum Volčji Potok: zelenje

Park je prava enciklopedija rastlin. Poleg mnogo vrst cvetlic tukaj domuje tudi veliko dreves, grmov in drugih rastlin, ki so nenavadne ali pa jih samo slabo poznamo.

Tole drevo - japonski cvetni dren - me je z nenavadnimi izrastki spominjalo na bucike.


Kot slap zaobljenih in pravilno razporejenih listov.


Srečala sem tudi preproste rastline, kot je praprot, ki pa je je bilo res veliko. Zdi se mi enostavno lepa, sama ali v skupini.


 Nežno, kot na oblačku ...




Čudovite barve!


Vseh kapljic včerajšnjega dežja soncu še ni uspelo posušiti.


Tole drevo se mi je zdelo, kot bi ga nekdo nakracal v Slikarju. :)


Nisem mogla mimo tega rdečega lista, v katerega je tako lepo sijalo sonce in še poudarilo njegovo drugačnost in lepoto.


Nekatera drevesa imajo res nenavadne liste. Tile so kot obrobljeni.


Tile pa kot zvezde.


Kakšna zanimiva trava!


V arboretumu res ne manjka posebnih rastlin. To niso le čudovite rože, ki že itak pritegnejo pogled, ampak tudi rastline, ki so na prvi pogled malo skrite. Vesela sem, da sem jih imela čas opaziti.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)