sreda, 10. junij 2015

Jabolčni pirin zdrob z breskvijo in pomarančo

Počasi moja hči prehaja na sadje, ki ni spasirano, saj je bil do zdaj pošten uspeh, če ga je kaj pojedla. Saj bi pojedla banano, a se ji je vedno znova zmuznila iz rok. :)

Počakala sem, da je bila pač sama pripravljena in tako je zadnjič pokazala na polovico breskve, ki je bila na pultu. Ponudila sem ji krhelj, ki ga je tudi suvereno prijela v roko in pojedla. Krhelj po krhelj je na koncu zmazala celo polovico! Zdaj ji sadje večkrat narežem na koščke in ponudim na njeni mizici. Več kot polovica že v prvem poskusu konča tam, kjer mora.

V temle receptu je breskev še vseeno rahlo pretlačena, dodala pa sem tudi meso pomaranče, ki je po ožemanju ostalo na ožemalniku.


Jabolko naribamo in damo v kozico. Dolijemo vodo.
Ko zavre, vsujemo pirin zdrob in med mešanjem počakamo, da se zgosti in zmehča.
Breskev pretlačimo ali narežemo na koščke.
Pomarančo ožamemo in sok odlijemo za kdaj kasneje, meso pa primešamo breskvi.
Sadno kašo damo na jabolčni pirin zdrob in po želji posujemo z malo cimeta.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)