ponedeljek, 15. junij 2015

Jagodna sadna kaša z jogurtom

Tale jed je nastala preden so bile jagode na vrtu zrele. Zagledala sem jih v trgovini, kjer so bile seveda postavljene na takem mestu, da jih je ja vsak videl in ni mogel ravnodušen mimo. Celo jaz, ki sicer nisem neka velika ljubiteljica. Pa tudi rdeča barva ni ravno moja najljubša. Kako je potem šele s tistimi, ki so nori na jagode? Če že ne zaradi okusa, so mi zanimive zaradi obarvanja kašic in krem, s katerimi se potem lahko poigravaš. Tale zajtrk je bil vseeno samo zajtrk, torej pripravljen karseda hitro, saj ga je čakal prazen želodček. Za kaj več, npr. kakšno ornk sladico, jih je pa do popoldne, ko bi imela (morda!!!) kaj več časa, v košarici že preveč manjkalo.


Sestavine:
3 manjše jagode
1 banana
1 jabolko
½ lončka navadnega jogurta

1. način:
Sadje narežemo in zmešamo s paličnim mešalnikom.
Polovico kašice nadevamo v kozarec.
Na sadno plast nadevamo jogurt.
Zaključimo s še eno plastjo sadne kašice.


2. način:
Jabolko in jagode narežemo in damo v kozico s toliko vode, da je dno pokrito. Kuhamo 5 minut.
Dodamo banano ter pretlačimo (z vilicamo za bolj grobo zmes in s paličnim mešalnikom za bolj fino).
Zlagamo kot pri prvem načinu.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)