sreda, 17. junij 2015

Razgledni stolp na Stolpniku

Ko sem bila majhna, smo s starši pogosto hodili v hribe. Tega žal ne gojim več, odkar sem "velika", bi pa vseeno rada hčerki pokazala tudi lepoto hribov in gora in tisti občutek, ko ves utrujen, a zadovoljen, da ti je uspelo, prisopihaš na vrh.

Zato, da ne bodo naši izleti odvisni samo od poti primernih za vožnjo z otroških vozičkom, sva ji kupila nahrbtnik, v katerem jo bova lahko nesla na kakšen vrh, do izvira reke, slapa, gorske koče, po poti skozi gozd, ko bomo nabirali gobe ali jagode. Kupila sva rabljen nahrbtnik Deuter Kid Comfort 1, v katerem deklica, ki ga je uporabljala pred nami, baje ni in ni hotela biti. Mi prvič nismo imeli težav, ko smo nabrtnih preizkusili na poti na Stolpnik na Konjiški gori.


Med hojo po gozdu se nam je skozi četo debel visokih dreves odpiral pogled na okoliško pokrajino.



Ob poti so nas pozdravile rdeče lepotice, s katerimi smo Emi popestrili malico iz skute, grškega jogurta in breskve.




Po malici smo se povzpeli na vrh razglednega stolpa.




Na vidiku ni bilo najboljše vreme, zato pogled ni bil tako čist, se je pa kljub temu videlo zelo daleč.



Čeprav smo bili osredotočeni na lepote v daljavi, nisem zgrešila tudi nekaj tistih v neposredni bližini.





 Gozdne jagode so nas spremile do doma in končale v sladici, o kateri boste kmalu lahko brali na www.oblizniprste.si. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)