sobota, 13. junij 2015

Vode z okusom

Voda ni ravno Emina najljubša pijača, čeprav si jaz želim, da bi bila - tako, kot je moja. V teh vročih dneh je spije malo več, raje pa ima tako, ki ji dodam malo okusa. 

 
Sestavine:
1 jabolko
2 dl vode
½ limone

Jabolko narežemo ali naribamo.
V kozico damo vodo in jo postavimo na štedilnik.
Dodamo jabolko in kuhamo 5 minut.
Precedimo in jabolko porabimo za čežano ali kaj podobnega.
V jabolčno vodo vlijemo še limonin sok.




Sestavine:
pest vrtnih jagod
pest češenj
5 dl vode 

Sadeže razpolovimo in češnjam odstranimo peško.
Vodo pristavimo na ogenj in vanjo vsujemo sadje.
Ko zavre, kuhamo 5 minut.
Ohladimo in ponudimo.
  





Sestavine:
1 grenivka
1 dl vode 

Grenivko razpolovimo in ožamemo.
Sok grenivke zlijemo v vodo, premešamo in ponudimo.
 
 

Sestavine:
1 bio pomaranča
1 bio limona
1 bio limeta
1 l vode 

Citruse dobro operemo pod tekočo vodo.
Prerežemo jih na pol in eno polovico vsakega sadeža ožamemo, drugo polovico pa narežemo na rezine.
Sok in rezine citrusov zmešamo z vodo, ohladimo in ponudimo.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)