sobota, 6. junij 2015

Travniške jagode z jogurtom in piškoti




Tole je bil eden izmed Eminih ljubših zajtrkov, saj je sestavljen iz njenih dveh najljubših sestavin: jogurta in jagod. Ugotovila sem, da ima moja deklica zelo rada kisel okus, saj rada je jogurt, kislo mleko, limono, grenivko, pomarančo in drugo sadje, po možnosti rdeče barve.


V kozarec damo jogurt.
Čezenj nadrobimo piškot.
Jed zaključimo s travniškimi jagodami, ki jih previdno operemo in osušimo.

Namigi:
Otroku ponudimo jagode v posebni posodici, da jih bo lahko sam nosil v usta.
Ni nujno, da piškot zdrobimo - lahko ga damo malčku v roko, da ga bo sam grizel.
Uporabimo lahko katerokoli drugo sadje ali mlečni izdelek, ki je otroku všeč.
Po možnosti sami spečemo piškote ali pa izberemo takšne, ki vsebujejo malim želodčkom prijazne sestavine.


1 komentar:

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)