torek, 16. junij 2015

Dvobarvna sadna dobrota s polento

Saj ste že opazili, da se rada igram z barvami ane? :) Tole je spet ena taka malica, ki bi jo lahko že takoj zmešala v enotno kašico, ampak sem raje naredila dve plasti in nato z žlico zajemala tako, da sem vsakič zajela obe. Občasno pa tudi samo eno in drugo, da je Ema lažje okusila posamezne sestavine.



Sestavine:
3 jž mleka ali vode
1 jž polente
½ hruške
½ banane
2 jž skute
4 jagode

Naribamo hruško in jo damo v kozico.
Prilijemo vodo ali mleko in ko zavre, vmešamo polento.
Ko je polenta kuhana, vmešamo pretlačeno banano.
Tako smo pripravili prvo plast, ki jo naložimo v kozarček.
Za drugo plast jagode pretlačimo s paličnim mešalnikom ali vilicami in primešamo skuto.

Jed lahko jemo toplo ali hladno, super je pa tudi za na pot, tako kot sva naredili midve z Emo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)