nedelja, 14. junij 2015

Ajdova kaša z zeleno in oranžno zelenjavo

Dolgo sploh nisem vedela, kakšen okus ima ajdova kaša. Včekrat sem si kupila mešanico semen in ene vrste izmed teh nisem prepoznala. Po branju etikete sem ugotovila, da gre za semena ajde. Zdela so se mi zelo okusna. Tako sem kupila vrečko ajdove kaše, jo skuhala in uživala v odličnem okusu.
V shrambi imam več vrst kaše in zdroba in rada jih kombiniram v jedeh z zelenjavo, sadjem, mesom in mlečnimi izdelki.



Sestavine:
1 čž masla
½ manjše čebule
1 korenje
½ koromača
8 špargljev
½ kolerabe
1 skodelico ajdove kaše
2 jž kisle smetane

V posodi zavremo vodo in v njej skuhamo prebrano ajdovo kašo.
V drugi posodi stopimo maslo in dodamo na kocke narezano korenje in kolerabo ter na lističe narezan koromač in na rezine narezane šparglje.
Pokrijemo in dušimo 15 minut.
Ko je kaša kuhana, jo odcedimo in vmešamo v zelenjavo.
Postrežemo s kislo smetano.

Ajdovo kašo lahko nadomestimo s kakšno drugo vrsto, če nam je ljubše, enako pa lahko storimo tudi z zelenjavo.

Dober tek! :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)