petek, 5. junij 2015

Koščki nektarine in banane s travniškimi jagodami

Med praznovanjem Eminega rojstnega dne smo mimogrede ugotovili, kako rada ima naša navihanka travniške jagode. Od takrat sva se že nekajkrat sprehodili po bližnjem travniku in robu gozda in prav vse, kar sva jih nabrali, je pojedla najkasneje doma, večino pa že kar po poti. Jagodke so ravno prav velike, da jih lahko prime s svojimi malimi prstki in ob tem še vadi fino motoriko, ki jo že prav dobro obvlada, sem pa tja pa je bila kakšna že zelo zrela, zato se je kar razmazala med prijemom. Ema se ni obremenjevala in je pač polizala prst! :)


Nekaj jagod mi je le uspelo "skriti" pred gospodično jagodoljubko in ji jih ponuditi naslednji dan za zajtrk. Večinoma obe jeva zjutraj sadje, pogosto mu primešam mlečne izdelke, saj Ema obožuje jogurt, kislo mleko in podobne mlečne proizvode.


Banano zmečkamo in damo v kozarec.
Nektarino narežemo na koščke in damo na banano.
Čez posujemo očiščene (nežno oprane) travniške jagode.




Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)