ponedeljek, 25. maj 2015

Emin 1. rojstni dan

Moja draga Ema je praznovala 1. rojstni dan! Tega po eni strani sploh še nisem dojela, po drugi pa se mi zdi, da jo imam že precej dlje kot samo leto dni.

Ker ima zelo rada živali, še posebej pa mucke, sem ji pripravila vabila, na katerih je bil seveda mačkon. Taka je bila tudi tortica.





Med praznovanjem, ki žal vremensko ni potekalo po načrtih, smo z nekaj otroki in mamo Janiko odšli nabirat travniške jagode, ki so Emi zelo teknile. Ponekod trava še ni bila pokošena. Dež je nehal padati in pokazalo se je nekaj sončnih žarkov. Res sem vesela, da sem opazila in nato uspela tudi ovekovečiti tako lep prizor, kot nas je čakal na tem kratkem sprehodu.





Vse najboljše, moja mala!

5 komentarjev:

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)