torek, 5. maj 2015

Veverica

Med sprehodom po Šobcu smo z Emo in mamo Janiko ravno opazovale ptičke, ko je mama nekaj metrov od poti zagledala veveričko. Ta je mirno glodala oreh, ki ga je držala v drobnih tačicah in se sploh ni zmenila za obiskovalce kampa, kaj šele, da bi se pustila motiti. Po prstih sem se ji malo približala, da sem jo lažje fotografirala, mama pa je Emi kazala in pripovedovala, katera gozdna žival je to. Nekaj časa smo jo gledale, nato pa je stekla proti skupini dreves. Ema je s prstom pokazala v smer, kamor je odhitela. Vesela sem, da smo imeli priložnost videti veverico tako od blizu. Spomnila me je na otroštvo, ko smo pogosto obiskali mariborski park, kjer je bilo polno veveric.

  

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)