nedelja, 24. maj 2015

Igra s škatlo z blagom

Ostanki blaga in prazna škatla kosmičev sta lahko zanimiva doma izdelana igrača. Izdelava je res preprosta in hitra. Škatlo sem že držala nad košem za smeti, ko sem se spomnila, da bo verjetno Ema imela z njo še kar nekaj dela in veselja, zato sem jo napolnila s kosi blaga in ji jo dala.



Mala raziskovalka je blago iz nje potegnila en, dva, tri.


Nekaj kosov sem obesila čez naslonjalo stola, poleg katerega je sedela Ema. Takoj jih je želela doseči in potegniti dol. Tudi to je bilo novo opravilo pa še telovadba hkrati.


Le kaj se skriva v škatli? Ko je to ugotovila in vsebino spraznila, je bila povsem zadovoljna tudi s prazno škatlo. Pri 10,5 meseca starosti predmetov ne meče več samo ven iz posode, škatle, lavorja, ampak jih vanje tudi zlaga. Mislim, da ima škatla zagovotoljeno podaljšano bivanje pri nas.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)