sreda, 8. oktober 2014

Domače igrače: črnobel mobile za dojenčke

Moji dojenčici sem izdelala mobile. Kot sem že opisala pri karticah s črrnobelimi vzorci, novorojenčki dobro vidijo močne kontraste, zato sem izbrala črno in beli barvo.
Izdelava ni bila zapletena:


Na podlago iz tršega belega papirja sem prilepila koščke črnega, posamezne dele vzorca pa sem dorisala s flomastrom.


Na robovih in vogalih sem naredila luknjice.


Iz papirja sem izrezala črne in bele krogce in jih sešila v različno dolge verige,


ki sem jih zavezala na osnovno vzorčasto ploščico.


Mobile nam je zelo prav prišel tudi med vožnjo na morje. Obesila sem ga na naslonjalo sedeža, da ga je naša mala raziskovalka lahko opazovala iz svoje lupinice.

3 komentarji:

  1. Uau zelo zanimiv mobile in postopek! Tole si bom shranila, menda še kdaj pride prav ;)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hehe, me veseli! Morda pa vsaj kot darilo. ;)

    OdgovoriIzbriši
  3. Great post, thanks for sharing!

    Hương Lâm với website Huonglam.vn chuyên cung cấp máy photocopy toshiba cũ và dòng máy máy photocopy ricoh cũ uy tín, giá rẻ nhất TP.HCM

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)