ponedeljek, 4. maj 2015

Senzorična škatla: pomlad

Emi sem pripravila prvo senzorično škatlo. Pravzaprav sem potem ugotovila, da sem ji eno že pripravila nevede, da gre za senzorično škatlo. Ema je takrat raziskovala kuhinjske zaklade.
Tokrat pa je bila tema pomlad.

Dolgo sem razmišljala, kaj naj ji dam v škatlo, da bo lahko nesla tudi v usta in ne bo panike. Sploh se nisem spomnila na svoje rožice! In potem sploh nisem mogla verjeti, da se nisem spomnila! :) 

No, v škatlo sem torej dala zelene stvari, ki so predstavljale travo, to so bile brisačka, lego kocke, flomastri, skledica, na vrh pa rožice in sonček. 


Emi je bila najbolj zanimiva velik roza cvet, nato pa skledica.



Trenutno je v fazi, ko ne zlaga ven posameznih predmetov, ampak obrne škatlo, lonček, posodo in stvar je rešena. In tako je bilo tudi tokrat.


Se je pa potem igrala na drug način: predmete je zlagala na škatlo.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)