sreda, 13. avgust 2014

Kuhartnica = Idejka

Verjetno že veš, da ustvarjam pod imenom Idejka. Pod tem imenom nastajajo izdelki iz papirja (čestitke, vabila, darilni boni, sožalnice, pogrinjki, predpasniki in dekoracija za zabave), blaga (nakit, obešalniki za nakit, poročni in naprsni šopki, podvezice, naglavni trakovi in lasnice), lesa (sestavljanke za otroke), slike (tudi predvsem za otroke), dobrote za pod zob (take, pri katerih sem lahko čim bolj ustvarjalna, npr. cakepopsi), poleg tega pa vodim še ustvarjalne delavnice, objavljam fotografije in izdelam še kaj neuvrščenega.

Navdih ... Pravzaprav ne vem, od kod ga črpam. O tem niti nisem posebej premišljevala, vem pa, da včasih navdih za kaj dobim takoj, včasih ga pa nekaj časa ni od nikoder. 

Tokrat sem ga dobila zelo hitro. Našla sem ga v jeansu. Kaj nastaja, povem 21. 8. 2014, do takrat pa svoj odgovor napiši pod fotografijo jeansa na Idejkini strani, lajkaj stran in če boš izžreban/-a, prejmeš Idejkino čestitko iz zaloge. ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)