sobota, 27. september 2014

Morje

Konec letošnjega poletja sem končno spet zaplavala v morju, vonjala sol v zraku, poslušala galebe med preletavanjem plaže in butanjem valov v skale. Obožujem morje! Moja Ema ga ima v očeh, saj so točno take barve kakor morje. Moja mala morska deklica! Pri treh mesecih je prvič namočila nožice v slano morsko vodo. Vem, da to marsikateremu otroku ni dano tudi več let ali celo nikoli.

Časa za fotografiranje seveda nisem imela veliko, sem pa ujela nekaj utrinkov za domov, ko je naša punčka spala.






2 komentarja:

  1. Vse fotke so krasne! Tiste s sončnim zahodom pa jemljejo sapo!♥♥ :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! Ja, sta tako priročno ravno dve jadrnici prijadrali mimo. :)

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)