sobota, 7. julij 2012

DIY kartonasta mapa / DIY cardboard folder

Že nekaj časa ne vem, kam naj spravim večje barvne liste. Mape, ki so na voljo v trgovinah, so dokaj drage in dolgočasne. Zadnje bi se sicer dalo spremeniti, a sem se odločila, da si kar sama izdelam točno tako mapo, kot želim. In sem jo. Narejena je iz kartonaste škatle, ki bi sicer pristala v smeteh. Olepšana je s časopisnim papirjem in trakci, znotraj pa je pobarvana z akrilnimi barvami živahnih odtenkov.

For some time I do not know where to store bigger color papers. Folders that are available in the shops are quite expensive and tedious. The last would have been changed, but I decided to make a folder exactly as I want. And I did. It is made from a cardboard box, which would otherwise have ended up in the trash. Embellished it with newspaper and ribbons, but inside is painted with acrylic paints vivid shades.


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)