ponedeljek, 1. december 2014

Limonin kolač


Obožujem limonin sladoled, ne branim pa se niti drugih sladkih dobrot z dodatkom limone. Ker sem imela doma več limon, sem se odločila, da jih tokrat ne stisnem in dam sok zmrznit v vrečke za led kot ponavadi, ampak sem raje spekla limonin kolač.


4 jajca
150 g zmehčanega masla
200 g sladkorja
1 vanilijev sladkor
1/2 pecilnega praška
sok 2 limon
300 g moke
malo mleka in sladkorja v prahu

Penasto umešamo rumenjake, sladkor, vanilijev sladkor in maslo. Dodamo limonin sok in nato moko s pecilnim praškom. Mešanici primešamo sneg iz beljakov in če je pregosta, še nekaj žlic mleka. Vlijemo na pekač, ki naj bo dobro namaščen in posut s sladkorjem v prahu. Pečemo okoli 50 minut na 150 °C.


Ko je kolač malo ohlajen, ga namočimo z mešanico limoninega soka, vode in sladkorja, ki smo jo na hitro prekuhali.

Čez namočen kolač prelijemo še sladkorni led iz beljaka, sladkorja v prahu in limoninega soka.

Skratka, limone everywhere! :)


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)