nedelja, 24. april 2016

Velikonočno ustvarjanje z malčkom: pirhi porisani z voščenkami


Za veliko noč 2016 pa sva z Emo pobarvali še eno vrsto pirhov, in sicer belih jajc, obarvanih s kupljeno rumeno barvo v prahu, ki se stopi v vroči vodi. Vsako leto namreč kupimo tudi nekaj jajc z belo lupino, na katerih svetle barve lepo pridejo do izraza. 

Z voščenkami že res celo večnost nisem risala na pirhe, zato se najprej sploh nisem spomnila na to možnost. Ko sem končno se, me je skrbelo, da se Ema lahko opeče, ko bi se s prstki dotaknila vročega pirha. Želela sem namreč, da slika na vsaj tople pirhe, saj bi toplota sproti topila voščenko in bi tako moja malčica dobila novo izkušnjo. 


Rumeno obarvane pirhe sem ji vsakega posebej postavila na podstavek, ki sem ga nekoč, pred davnimi časi, izdelala iz mavca.


Haha, Emi se je zdelo zelo zanimivo risati z rumeno voščenko na rumena jajca. :)



Nato sem še jaz dodala svoje - rožice seveda. :)



Tokrat se je Ema kmalu naveličala, zato so bili nazadnje tile pirhi bolj moj izdelek. Ko se je naspala, sta se z atom ponovno lotila teh pirhov in jih precej bogato okrasila, žal pa nimam fotografije.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)