nedelja, 27. november 2016

Enostavno pripravljena aktivnost primerna tudi za na počitnice - plastelin s peskom in moka

Kadar kam gremo za nekaj dni, rada s seboj vzamem kakšno aktivnost za Emo, ki jo lahko uporabi večkrat in na več različnih načinov. Za to je priročen tudi plastelin s peskom, ki sva ga izdelali pred kratkim. Že nad navadnim doma pripravljenim plastelinom sem bila presenečena in naravnost navdušena, kako enostavno ga je narediti in predvsem koliko časa zdrži! S tem mislim nekaj mesecev! Dela pa je res za 10 minut. Tako da se vsekakor splača poskusiti, ker je priprava zelo preprosta, vse potrebne sestavine pa imamo najbrž že v kuhinji.


No in tako zadnje čase s sabo nosimo plastelin s peskom. Iz sestavin, ki sem jih navedla v tej objavi, je nastalo ravno toliko plastelina, da sem ga lepo spravila v embalažo od skute, ki ima prilegajoč pokrov, ki tudi dobro tesni, da se plastelin ne izsuši ali med prenašanjem ne uide ven.


Po mojih izkušnjah domač plastelin - navaden in ta s peskom - ki ga hranim v hladilniku, pri naslednji uporabi potrebuje malo moke, saj se očitno zmehča in zato lepi na roke. Ko vanj vmešamo še malo moke, je spet tak, kot mora biti - ravno prav kompakten, prožen in mehak. V kuhinji imam moko na dosegu roke, če kam gremo, je pa verjetno ne bom imela, 1 kg pa tudi ne bi kupovala, če jo potrebujem nekaj žličk. Tako sem v embalažo od skute dala malo moke, nanjo pa plastelin in čez vse pokrov, da se moka ni sipala ven. Ko smo plastelin želeli uporabiti, smo imeli pri roki tudi moko, ki nam je po predvidevanjih prišla prav, a plastelin s peskom se je v hladilniku zmehčal manj kot običajen domač plastelin. Tako je kar nekaj moke ostalo pač na mizi, kar smo izkoristili za risanje s prsti. Temna miza je bila za to kot naročena. :)


Tak plastelin je super tudi za odrasle, saj te kar potegne k oblikovanju. Na otip je prijeten in ne moreš se upreti, da ga ne bi povaljal med dlanmi in vanj potisnil prstov.


Ustvarili smo mucka. :)


Na kaj vas spominja tale žival? Mene na sovo. :)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)