sobota, 12. november 2016

Kaj uporabiti, če pri roki nimamo barv - slikanje s teraroso


A ste že kdaj slikali z zemljo? :)

Meni se je letos, ko smo bili na morju že skoraj jeseni in je bilo manj priložnosti za preživljanje časa na plaži, ker je kar dosti pihalo pa še oblačno je bilo in nas je na morju zeblo, porodila ideja, da bi namesto običajnih vodenk, s katerimi je Ema poslikala dva kompleta risalnih listov pa ji še ni bilo dovolj :), uporabila zemljo. Idejo sem dobila, ko smo se sprehajali po obali in sem opazovala to zanimivo prst značilne barve.

Naslednji dan smo šli na sprehod z lopatko in modelčkom v obliki ribice v roki, ker je bila kanglica ravno polna kamenčkov in školjk in v njej je nekaj ur prebival rakec. Iskali smo primerno zaplato zemlje, kjer smo jo z lopatko malo zajeli in nadevali v modelček in odnesli do apartmaja.

Tam smo poskusili izvesti eksperiment: ali se sploh da slikati z zemljo. Iskreno povedano se mi je zdelo logično, da se da, konkretne izkušnje pa mislim, da nisem imela, vsaj spomnila se je nisem, čeprav smo kot otroci veliko packali po blatu.

Skratka, vse sem pripravila enako kot za slikanje z vodenkami. Le namesto vodenk sem Emi ponudila zemljo.


Ni bila najbolj razpoložena, zato slikanje ni trajalo dolgo in posnela sem samo par fotk. Je bil pa eksperiment uspešen in ugotovili smo, da je z zemljo možno slikati! Če torej pri roki nimate tempera barv, vodenk ali celo akrilov, lahko otroku ponudite zemljo. Še bolje bo, če slučajno na sprehodu najdeta različne vrste zemlje. Preizkušata lahko zemlje različnih barv ali tekstur - nekatere so bolj fine, npr. ilovica, druge pa vsebujejo vse sorte primesi, od kamenčkov do listja ali delcev školjkic. Uporabite lahko tudi blato, zakaj pa ne? :)


Ema se je kasneje odločila, da bo nekaj naslikala tudi na razglednice. Bilo je zanimivo, a iskreno je izgledalo, kot bi bile razglednice umazane ali celo pokakane. :) Sicer pa je bilo videti kot navadna rjava barva, če ne bi vedela, da gre za slikanje s teraroso, bi mislila, da je bila uporabljena tempera ali vodena barva.

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)