petek, 7. september 2012

Še ena mačja štorija / Another cat story

Krištof s poškodovanim repkom / Krištof's damaged tail

Moj ubogi maček Krištof nima sreče. V svojem leto in pol dolgem življenju je doživel že kar nekaj nezgod, zadnjo in najbolj očitno pred nekaj dnevi. Opazila sem, da ima rep spuščen, kar mi je bilo takoj sumljivo, saj je k meni vedno pritekel z bujnim, košatim, pokončnim repom. Ko se je ta dan motovilil okoli mojih nog, da bi dobil hrano, mu je rep prav tako prosto visel. Prijela sem ga za konico, jo dvignila in spustila - rep je padel nazaj dol kot prazna vreča. Zaskrbelo me je, zato sem se pri več veterinarjih pozanimala, kaj bi to lahko bilo in kaj se da storiti. Na mojo in verjetno še toliko bolj Krištofovo žalost ni bilo pomoči - rep so mu morali odrezati. Ker ima res smolo, je bila poškodba čisto pri korenu repa, zato je izgubil celega. Trenutno je še v stanovanju, sicer brez ovratnika, ampak ga še ne pustim ven, dokler rana ne bo vsaj malo bolj zaceljena. Nekoliko sem v skrbeh, ker se s Tino, njegovo mamo, nekaj kregata, ko pride na obisk, malo pa ga tudi zanaša, ko teče skozi ovinke po stanovanju. Verjetno bo trajalo nekaj časa, da se bo naučil krmiliti brez repa in da ga bodo drugi mački sprejeli takega kot (zdaj) je - še vedno najbolj moj.

My poor cat Krištof lost his tail for an unknown injury.


brez repka / without tail

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)