nedelja, 9. september 2012

Sejem Mladi, aktivni in kreativni, Jesenice, 8. 9. 2012 / artmarket Young, creative and active, Jesenice, Slovenia, 8. 9. 2012

vodila sem ustvarjalno delavnico za otroke / my workshop for kids



moja stojnica / my market stand






 
Včeraj je na Jesenicah potekal sejem Mladi, aktivni in kreativni, na katerem smo svoje izdelke predstavili bolj ali manj poznani umetniki iz različnih koncev naše državice. Zame je bila to prva udeležba na takem dogodku. Čeprav ni bilo zelo veliko obiskovalcev, mi je bilo všeč. Spoznala sem, kako stvar sploh izgleda, če sediš na zadnji strani stojnice. Imela sem možnost spoznati nekaj novih ustvarjalk in ustvarjalcev in si v živo ogledati njihove izdelke. Prav tako sem se naučila, česa še ne bi smela pozabiti doma in spoznala, da sem se dobro odločila, ko sem s seboj vzela nekaj vrvice, klešče, izvijač, risalne žebljičke, škarje, bucike ... K sreči sem imela tudi zelo dobre asistente, ki so mi izdelke pomagali ustrezno razporediti po stojnici, saj lahko z zadnje strani izgleda postavitev čisto super, ko jo pogledaš skozi oči obiskovalcev, pa ugotoviš, da se določenih izdelkov sploh ne vidi. Ha! Pozitivno sem bila presenečena nad udeležbo malih navihancev na moji delavnici izdelovanja okrasnih magnetkov. Skratka, za prvič je bilo super, razpoloženje je bilo dobro in obsijano s soncem, dogajanje so popestrili glasbeniki in akrobati s svojimi točkami. Upam, da kmalu pristavim svoj lonček idej na kakšnem podobnem dogodku!

Yesterday I participated in art market which took place in Jesenice, Slovenia. There was a lot of artists, musicians, acrobats and market stands full of unique products. It was a nice day!


več na / more on http://www.facebook.com/Idejka?ref=tn_tnmn#!/media/set/?set=a.422133871167607.90378.408917662489228&type=1

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)