torek, 18. september 2012

Nikoli ne bom šivala / I will never sew

Šivanje me nikoli ni preveč zanimalo, kot majhno punčko me je stara mama naučila kvačkati. Prav ona je bila pri nas tista, ki je zašila luknjo na puloverju ali skrajšala predolge hlače. Midve z mami sva kdaj pa kdaj prišili kak gumb, to pa je bilo tudi vse.

I never liked to sew. It was my grandma who fixed a torn sweater or shortened trousers.





Letos sem se navdušila nad maminimi gumbi, ki jih ima, presortirane po barvah, shranjene v posodicah od krem. Kadar odreže kos blaga, ga ne vrže proč, ampak ga spravi v predal, kjer ima že polno "flikc". Ko odpreš ta predal, je vse pisano, ampak urejeno. Nabrala sem veliko vrečo ostankov blaga in gumbov (pa starih zaves in čipkastih prtičkov, o katerih sem že pisala) in začela ustvarjati. Tako je nastal moj prvi izdelek - broška v modro beli kombinaciji.

She has so many buttons, sorted by colour. This summer I got an inspiration and ask her to gave me some pieces of textile she keeps and some buttons. That's how my first brouch was made.


moj prvi izdelek / my first sewing product

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)