ponedeljek, 12. november 2012

Losos - moja najljubša riba / Salmon - my favourite fish

No, pravzaprav imam najraje še brancina. Vsakič, ko grem v trgovino, preverim, če je losos mogoče znižan - in tokrat je bil! Kupila sem 2 zrezka in enega pripravila takoj, drugega pa čez 2 dni.
Posoljenega sem spekla na malo olivnega olja. Super je, da z njim ni skoraj nič dela. Vmes sem skuhala testenine in na maslu prepražila česen. Dodala sem naribano bučko, sol, 2 sirčka, malo mleka in v omako vmešala testenine. Čez sem posula parmezan in seveda - koščke lososa! Njami!
 
I also like bass, actually. When I shop, I always check if the price of salmon is reduced. This time it was! I bought 2 steaks and the first one I prepared the same day and the other one the day after tommorow. I salted the salmon and baked it on a few drops of olive oil. Meanwhile I've cooked some pasta and made the sauce from garlic, zucchini, salt, cheese and some milk. I sprinkled some Parmesan cheese over pasta with zucchini sauce and - of course - pieces of salmon! Yummy!
 
 











Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)