nedelja, 11. november 2012

Paradižnikova mezga / Homemade tomato sauce

Dobila sem gajbo paradižnikov, ki jih sicer ne jem, zdi pa se mi krasno imeti domače pelate. Najprej sem odstranila peclje, paradižnike oprala z vodo, jih narezala in dala v 2 največji posodi, kar jih imam. Paradižniki so se počasi kuhali 2 uri (ampak bi se morali še dlje), nato sem mezgo pustila nekaj časa stati. Ohlajeno sem pretlačila in ponovno zavrela (ker prej ni vrelo dovolj dolgo, sem jo zdaj pustila brbotati še pol ure). Tokrat sem dodala 2 žlici soli, 2 žlici sladkorja in šopek svežih začimb, ki še vedno uspevajo na okenski polici moje kuhinje: baziliko, timijan in majaron. Pelate sem nalila v čiste kozarce od marmelad in kumaric in jih po vrhu polila z olivnim oljem, da ne bodo splesneli. Izdelala sem še nalepke, zdaj pa le še počakam, da se ohladijo, potem pa enega pospravim kar v hladilnik, druge 3 v klet, enega pa bom podarila mami. 
 
I don't eat tomato, but I like homemade tomato sauce. First I washed tomatoes with water, then chopped them and put into 2 largest dishes I have. The tomato was slowly boiling for 2 hours (but it should even longer), then I let it cool for a while. When cooled I mashed it and put back on fire. This time I added 2 table spoons of salt and the same amount of sugar and fresh chopped basil, thyme and marjoram. I poured hot sauce into clean glasses, made some labels and now I'm waiting for the sauce to cool. Then I'll keep one glass in the refrigerator,  three in the basement and the last one I'll give to my mother.
 
 













Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)