četrtek, 27. december 2012

Naredi sam: izdelava domačega mila / DIY making soaps

Novembra sem bila povabljena na delavnico, kjer so prikazali potek izdelave domačega mila. Bilo je nekaj novega in zato zanimivega. Sledil je poskus doma.

In november I was invited to the workshop of making soaps. It was interesting and something new for me. Later I had to try it by myself.

pripomočki / tools


segrevanje maščobe / heating the fat

vlivanje luga v maščobo / pouring the lye into the fat

mešanje sestavin do ustrezne barve in
gostote / mixing the ingredients
till the right colour and density


treba bo le še počakati nekaj tednov,
da žajfice dozorijo / all I have to do is
 wait for a few weeks the soaps to ripen
darilca / gifts:






2 komentarja:

  1. Pozdravljena Deja
    Izredno lepa predstavitev izdelave mila, čestitam. Tudi sama že celo leto razmišljam o Božičnih darilih na temo domačega mila, vendar nimam poguma... a je težko ? Sprašujem okrog, če je kdo že delal, a žal nimam te sreče, da bi bil odgovor pritrdilen.
    Obstaja kaka receptura, ki bi se jo dalo morda dobit ? Je nevarno (vonj, eksplozija) ? Trenutno sem na porodniški in z morebitnimi posledicami nebi rada škodovala meni oz otroku.
    Srčna hvala za odgovor

    OdgovoriIzbriši
    Odgovori
    1. Živjo, Tinci!
      Najlepša hvala, me veseli, da vam je všeč in da je nazorno. Milo sem do zdaj delala samo dvakrat in še to lani takle čas, tako da sem kakšno malenkost verjetno že pozabila, lahko pa mi pišete na idejka.art@gmail.com, da vam posredujem navodila. Ja, je dobro biti pazljiv pri takih stvareh že zaradi temperature (vroča maščoba) in natančen, da ne gre kaj narobe, pa je vse ok in fajna izkušnja ter nekaj novega in domačega. ;)

      Izbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)