nedelja, 30. december 2012

Ustvarjalni zimski dnevi / Creative winter days

Čeprav ne zgledajo nič zimski, saj je sneg, ki je zapadel začetek decembra, že skopnel, temperature pa so bolj podobne marčevskim kot silvestrskim. Kot že nekaj let zapored sploh nimam tistega pravega občutka, da jutri praznujemo novo leto, saj je vse zeleno. Danes zjutraj me je na to nekoliko spomnila vsaj slana, ki je pobelila zelenje. Pa megla, ki je čez dan postajala vedno bolj gosta. Mami mi je povedala, da je pri njih sončno, prav tako je bilo baje tudi tukaj, le da na nekoliko višji nadmorski višini. Pri nas je bila temperatura pod ničlo, malo višje pa + 3 stopinj Celzija. Dan je bil v dolini jesenski in ravno pravšnji za pospravljanje stare šare in nekaj ustvarjalnosti.
 
 


 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)