ponedeljek, 31. december 2012

Srečno 2013 / Happy 2013

Za praznovanje sem spekla piškote po receptu stare mame: zmešaj jajce, 150 g sladkorja, 1 zavitek vanilijeva sladkorja in 200 g masla, nato primešaj suhe sestavine: 300 g moke in pol zavitka pecilnega praška. Tej mešanici sem dodala še 2 žlici kakava v prahu, v drugi rundi pa sem dodala žličko ingverja v prahu, žličko cimeta v prahu, žličko kardamoma v prahu in samo žličko kakava. Piškoti prve runde so bili temno rjavi, v drugi rundi pa so postali rahlo rjavkasto obarvani.

Po dva skupaj sem zlepila z marelično marmelado in ustvarila ustrezen napis: 2013. Pisala sem s sladkornim ledom, za katerega sem zmešala 1 beljak, 200 g sladkorja v prahu in sok polovice limone.


For new year's eve party I baked some cookies by my grandma's recipe: mix 1 whole egg with 150 g of sugar, 1 package of vanilla sugar and 200 g of butter. Add 300 g of flour and 1/2 package of backing powder. To this original recipe I added 1 tbsp cocoa powder and to the second round I added just 1 tsp cocoa powder and 1 tsp ginger, 1 tsp cinnamon and 1 tsp cardammom.

For gluing the cookies together I used apricot marmelade. I also added the suitable inscription: 2013 for which I mixed together 1 egg white, 200 g powdered sugar and the juice of half a lemon.








 


Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)