nedelja, 13. april 2014

Zimska pravljica: ko se konča / Winter fairy tale: when it ends

Te fotografije so nastale že nekaj časa nazaj, ko je našo deželo še prekrival sneg.
Nekaj čarobnih trenutkov v naravi mi je uspelo ujeti v objektiv fotoaparata, preden je posijalo sonce in stopilo belo odejo. Za obujanje spominov na zimo klikni sem, sem, sem in sem. :)

No, tele fotografije pa so se mi nekako izmuznile in šele zdaj sem opazila, da čakajo na objavo. Pa saj je tudi zdaj primeren čas zanje. :)

Je bilo pa res tako čudovito, ko se je pred mojimi očmi (in objektivom) narava tako urno spreminjala in mi iz sekunde v sekundo nudila ogled novega kadra predstave. Verjetno se sploh ne bi mogla odločiti, kaj mi je bilo bolj všeč: ledeni oklep ali ples kapljic vode, ki je bila še tik pred tem v drugem agregatnem stanju, s svetlobnimi efekti, za katere je poskrbelo sonce, ki se je prebilo skozi oblake in veje pobeljenih krošenj.





Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)