ponedeljek, 21. april 2014

Pikasti pirhi / Dotted Easter eggs

Letos sem se odločila za pikaste pirhe. Bela jajca sem dala skuhat in medtem pripravila material:
barve
vatirane palčke
paleto
lonček z vodo
podstavke za jajca.


This Easter I decided to make dotted easter eggs. I cooked white eggs and prepared the material:
colours
cotton ear buds
palette
glass with water
small glasses for the eggs.


 Ko so bila ohlajena in osušena, sem zmešala turkizno barvo in vanjo pomočila vatirano palčko, s katero sem popikala jajca. 
Nato sem zmešala drug, svetlejši odtenek turkizne in vse pirhe poslikala še z njim. 

When the eggs were cooled and dry, I mixed turquoise colour and make dots on their surface using cotton ear buds. 
Then I mixed brighter turquoise colour and painted the eggs.



Polovico jajc sem nato popestrila z roza, drugo polovico pa z rumenimi pikicami.
Half of the easter eggs I variegated with pink and the other half with yellow dots.


2 komentarja:

  1. Super ideja! Zanima me, katere barve ste uporabili?

    OdgovoriIzbriši
  2. Hvala! :) Uporabila sem akrilne barve. Lahko izberete tudi tempera barve ali tiste, ki se dobijo prav za barvanje pirhov.

    OdgovoriIzbriši

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)