petek, 5. februar 2016

Pustne maske z nalepkami


Jeeeej, pust! :)
Preden pride pravi pust in prava pustna maska, je bilo treba vsaj malo pustno ustvarjati. Izdelali sva preproste pisane pustne maske z nalepkami.
Nalepke ima Ema zadnje čase zelo rada. Na začetku so ji povzročale težave, ker so se ji prilepile na prste in ji ni bilo jasno, kako jih meni uspe prilepiti, saj njej nikakor ni uspelo, da bi nalepka ostala na papirju, ampak se je vedno držala njenega prsta. :) 

Z nekaj vaje je zdaj že bolj spretna in zelo rada lepi nalepke. Tudi jaz sem že sita barvic in flomastrov, zato sem iskala druge možnosti ustvarjanja. 

Za izdelavo pustnih mask z nalepkami sva potrebovali:
- samolepilni kolaž,
- luknjače različnih, po možnosti osnovnih oblik,
- trši enobarvni papir,
- škarje,
- običajni luknjač,
- elastični sukanec ali elastiko.

Z luknjači izdelamo nalepke. Če nimamo luknjačev, samolepilni papir preposto narežemo na kvadratke, pravokotnike, krogce, trikotnike, druge oblike.


Iz papirja s škarjami izrežemo masko, ki sploh ni nujno, da je simetrična in pravilne oblike ter izrezana zelo natančno. Skupaj z nalepkami jo ponudimo malemu ustvarjalcu.


Če je otrok mlajši, verjetno še ne bo znal oz. zmogel odstraniti zaščitne folije s hrbtne, lepljive strani nalepk, zato mu bo treba pri tem pomagati. 

Trik: -Zaščitno folijo precej lažje odstranimo, če nalepko rahlo prepognemo. ;)

Nasvet: Če želimo malčku olajšati delo in mu hkrati pustiti samostojnost, lahko nalepkam odstranimo zaščitno folijo in jih prilepimo na kos papirja za peko. Tako bo otrok nalepke brez težav odlepil sam in jih prilepil, kamor bo želel.



Ema rada riše, zato je šla kar sama iskat še flomastre, s katerimi je porisala pustne maske. Superca! :)


Tudi bratranec si je izdelal svojo pustno masko z nalepkami.



Pri izdelavi pustnih mask pa nismo pozabili niti na Eminega dojenčka. :) Maske sem, potem ko so bile polepljene, preluknjala in skozi luknjice napeljala elastični sukanec oz. elastiko, s pomočjo katere si masko lahko nadenemo na obraz.


Wiii, zdaj pa komaj čakamo jutrišnjo soboto in pustni torek! :)
Uživajte, maškare!

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)