ponedeljek, 29. februar 2016

Slikanje za malčke: slikanje na navpično podlago


Med poslikavo valentinovih srčkov je Emo zelo mikalo slikanje po podlagi, to je bila kot vedno njena mizica, prekrita s plastično vrečko. Ko je poslikala valentinove srčke in vmes še nekaj listov papirja, sem uresničila že dlje časa načrtovano slikarsko aktivnost, to je slikanje kot pravi slikar, torej slikanje na navpično podlago. 

Na vodoravni podlagi ji je slikanje že poznano in skorajda domače. Želela sem ji pokazati, kako je slikati stoje na platno pred sabo. Tokrat sicer ni bilo platno, a to ni bilo pomembno oziroma je bilo prav zato še bolj edinstveno! Ema je zelo uživala, ko je res kot prava slikarka stala pred slikarsko površino, ki jo je očitno kar vabila. Mizico sem postavila na kuhinjski stol in jo privezala kar s pasom. Tako sem dobila stojalo, ki mi je omogočalo, da je bila slikarska podlaga na ravno pravšnji višini. Na drugi stol sem postavila slikarske pripomočke: plastično posodo, ki je služila kot paleta, vanjo pa sem dodala barvo, ker jo je naša umetnica pri poslikavi srčkov že porabila, ter čopiče.


slikanje s čopičem na plastično vrečko
Tukaj se lepo vidi, da je bila mizica prekrita z veliko nakupovalno vrečko. Osnovni namen je bil zaščititi površino mize pred barvo, ker se je ne da dobro odstraniti. Ko sem videla, kako Emo mika slikanje po vrečki, sem jo postavila pokonci, da se je spremenila v slikarsko podlago. :)

zanimivo je bilo barvo nanašati na prste
Roke je imela na koncu čisto vijolične, saj je nanje tolikokrat nanesla modro, rdečo in belo bravo, s katerimi je slikala.

in z njimi slikati na vrečko

zanimalo jo je tudi mešanje barv v posodici in ugotavljalje najbolj učinkovitega
načina, kako s čopičem zajeti čimveč barve
Takole je izgledal končni izdelek.

končni izdelek slikanja s prstnimi barvami na plastično vrečko na navpični podlagi

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)