petek, 12. februar 2016

Odtisi in sledi



Že nekaj časa pripravljam tole objavo, saj sva z Emo že večkrat opazovali in občudovali ter ustvarjali odtise - vse mogoče: na snegu, z mokrimi čevlji na suhem asfaltu, v plastelin, s čopičem, pomočenim v barvo, na papir, s pobarvano roko na papir ...
Pred kratkim sem ji predstavila dve likovni tehniki s področja grafike, kamor tudi sodijo odtisi - monotipijo in tisk s pečatniki.

Sicer pa sva, ko je bilo vsaj par centimetrov snega, na cesti pred hišo opazovali odtise avtomobilskih gum, mačjih tačk in naših čevljev.







V snegu sva tako iskali sledi naših muckov, ki naju takole spremljata tudi na sprehodu.

Doma sem ji ponudila pripomočke, s katerimi je lahko ustvarila še drugačne odtise:
- plastičen konjiček,
- tempera barva (črna),
- velik list belega papirja,
- čopič,
(+ umetniška haljica).


Ema je čopič pomočila v barvo in konjičku namazala kopita.



Ko je konjiček hodil po papirju, je za seboj puščal vidne sledi.


To je le nekaj utrinkov, kmalu pa objavim še druge načine ustvarjanja odtisov, saj pripravljam prav na to temo že novo objavo, ki bo hkrati povezana še z enim bližajočim se praznikom. Veste katerim? <3 ;)

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)