ponedeljek, 15. februar 2016

Kiparstvo za malčke: valentinovi srčki in trik z glino


Ema zelo rada ustvarja s plastelinom, zato sem ji ponudila še oblikovanje z glino. Točno ta glina, s katero sva ustvarjali, je še iz časa faksa, ko smo jo potrebovali za kiparsko oblikovanje. In potem je nek ostanek ležal kar nekaj let pod sedežno, lepo spravljen, a se je seveda posušil. Takrat sploh nisem vedela, da se da glino spet spraviti v življenje, ampak stran je pa tudi nisem imela namen vreči. :) Potem sem nekje, sploh se ne spomnim kje, izvedela, da lahko še tako suho glino namočim in bo spet postala uporabna. Ste vedeli to?

Kos suhe gline sem postavila v vedro, do približno tretjine nalila vodo in posodo zaprla s pokrovom. To sem pustila stati več dni, oziroma sem bila glede vsega skupaj malo skeptična, poskusila pa sem bolj iz firbca kot nuje, tako da sem pravzaprav celo malo pozabila na tole nesrečno glino. :) No, ko sem se spet spomnila nanjo, je bila glina dejansko mehka in po gnetenju primerna za oblikovanje! Waaaw! Saj ne da imam narejen faks iz te smeri, pa tega nisem vedela, groza! Lahko da sem to informacijo preslišala, precej verjetno je pa tudi, da so nas raje učili kaj manj praktičnega. Poznano, ane?

No, skratka, midve z Emo sva se lotili oblikovanja gline. Ker se je bližal praznik ljubezni ali valentinovo, sem ji oblikovala take nepravilne srčke in ji jih ponudila. Poleg sem ji ponudila še nekaj predmetov, ki jih je lahko odtiskovala v te glinene srčke. Ti predmeti so bili zobotrebec, merilna žlička, odpirač, modelček za piškote, zamašek za nalivanje olja. Verjetno je bilo še kaj, kar je bilo v bližini in se mi je zdelo uporabno za to priložnost.

Takole sva ustvarjali:





Potem sem srčke zložila na pladenj in jih postavila v bližino radiatorja. Bili so kar debeli, zato sem jih naslednji dan postavila direktno na radiator, sicer bi se sušili celo večnost, jaz pa sem želela, da so suhi - in primerni za nadaljnje ustvarjanje - do valentinovega.

posušeni srčki z odtisi različnih predmetov
 Točno na valentinovo - no saj ne bi bilo nobene razlike, če bi to počeli tudi kakšen dan gor ali dol, ampak bila je nedelja, in to deževna in tako kot naročena za to, a ni res? :) - sva se lotili poslikave valentinovih srčkov. Kot vedno sem ji njeno mizico in stolček, v katerem je, spremenila v ustvarjalni kotiček. Mizico sem zaščitila tako, da sem jo oblepila s plastično vrečko, njena oblačila pa sva zaščitili z umetniško haljico, kot rečeva preveliki poverbani pižami, ki je ni škoda.

Ponudila sem ji čopiče, prstne barve in srčke in navdušeno je začela slikati. Pustila sem ji proste roke pri ustvarjanju, da je pač raziskovala in uživala. Spet je imela tisti zatopljeni pogled. :)


izredno jo je privlačilo slikanje po mizi, oviti s plastično vrečko


za slikanje je uporabljala tudi prste :)

srčki ji niso bili dovolj, zato je mimogrede poslikala še približno 7 listov papirja :)




Preden sva končali s slikanjem (potem sva namreč slikali še na papir in na plastično vrečko v navpičnem položaju - objava o tem kmalu), se je barva na valentinovih srčkih že skoraj posušila.


Takole pa zgleda naša trenutna namizna dekoracija. A vam je všeč?

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)