sobota, 31. maj 2014

Predpasniki za udeležence kulinaričnih delavnic v Skuhni / Aprons for Skuhna's culinaric workshops participants

Za Skuhno - svetovno kuhinjo po slovensko sem izdelala predpasnike za udeležence kulinaričnih delavnic. 
I made aprons for Skuhna's culinaric workshops participants.


Najprej sem izdelala kroj, zrezala blago in ga zarobila.
First I cut the fabric and captivate it.


Skuhnin vzorec sem na predpasnike narisala s flomastri in barvami za blago.
I painted Skuhna's pattern on the aprons using textil colours and markers.


Odtiskovala sem štampiljke iz radirke in krompirja.
I stamped eraser and potato stamps.


Dodala sem tudi Skuhnin logotip, s katerim sem imela nekaj težav.
I also added Skuhna's logo, but I had some problems with that.


Štampiljko sem oblikovala iz krompirja. Ker so mi misli za hip odplavale, sem hitro naredila napako in pozabila upoštevati zrcalnost pri odtisu.
I made a stamp using potato. There I made a mistake and forgot to consider the mirror image.


Štampiljka mora biti zrcalna željeni podobi.
The stamp has to be opposite as the image we want.


K sreči sem vse štampiljke najprej preizkusila na koščku blaga.
Thankfully I tested the stamps first.


To sta dva izmed predpasnikov:
That's two of the aprons:



Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)