nedelja, 18. maj 2014

Torta za prvo obletnico poroke / 1st anniversary cake

Točno pred enim letom sem nosila poročno obleko, bele čevlje, kristalčke v ušesih in skrbno urejenih laseh ter nenavaden šopek v rokah. Na prstancu leve roke od lanskega majskega dne, 18. po vrsti, nosim prstan, ki me spominja na tisti lep dan, ko sva si rekla da. 

Praznovanja rojstnih dnevov, obletnic in drugih ključnih dogodkov se mi zdijo pomembna. Mislim, da je prav, da obujamo spomine in jih podoživljamo. Zaradi okoliščin sva malo poguljufala in praznovala že kar en dan prej. Šla sva na kosilo in nato v kino. Nič posebnega, ampak če se niti ne spomniš, kdaj si nazadnje prestopil prag kinodvorane, je tudi ogled filma lahko poseben. Sploh, če si ga privoščiš v družbi ljubljene osebe, za kar zadnje čase ne najdeva več toliko časa. Ja, že postajava podobna starim zakoncem. :)

Danes sem možu spekla tortico za najino 1. obletnico:




Biskvit sem spekla po taščinem receptu za nutelino torto. 
Za nadev sem v ohlajeno sladko smetano s čokolado vmešala moscarpone, ki sem ga uporabila tudi pri oblivu za torto. Tega sem pripravila iz stepene sladke smetane, moscarponeja, sladkorja in limonine lupinice.

Prvotno sem sicer imela namen končno preizkusiti tičino maso, a se na koncu vseeno nisem odločila za to. Očitno vedno traja kar kakšno leto, preden se le lotim kakšne novitete - tako je bilo že pri cakepopsih. No, torej imam pri tičini še vsaj pol leta časa. :)

B., rtm!*

Ni komentarjev:

Objavite komentar

Ti je všeč moj blog ali imaš kakšen predlog? Prosim, piši mi ;)
Do you like my posts or you have a suggestion? Please, write to me ;)